I mitt fönster

I vårt köksfönster står denna härliga tomatplanta. En hemmaodlad gåva från mamma. Det är så skönt att vårt kök nu är tomt på kartonger och att man istället får dit lite detaljer som gör ett kök.
 
 
Denna söndag rår vi om varandra här hemma och laddar inför kommande vecka med att vad den kan ha att erbjuda. Det blir mycket på jobbet att hugga tag i och även efter jobbet så jag ska ladda så gott det går idag. 
 
Jag ska laga iordning några matlådor som ska in i frysen. Det är så skönt att ha det klart, så att det bara är att grabba tag i en låda på morgonen innan jobbet.
 
Jag ska även baka några nyttiga godsaker. Bra att ha i skafferiet till kvällen eller ta med till jobbet då suget på något gott kryper på. 
 
Trevlig söndag!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0