Från botten till toppen

När man är i ett kämpande tillstånd och vissa av ens känslor är på botten. Då känns det otroligt underbart att veta att man snart ska träffa sina allra äldsta, närmsta, finaste vänner.
 
Det är då man kommer till liv och kommer på att det finns så mycket som är bra i livet. Så imorgon gäller det, då är det dags för en härlig dag med mina fina vänner med familjer <3
 
Idag är det packa, packa, packa och tvätta. Det är skönt att vara i god tid med packandet så att det inte blir stressigt. 
 
Igår kväll var jag över hos mamma och pappa. Blev bjuden på en härlig sallad. Jag kommer sakna att ta cykeln över till dem på bara 5 min. 
 
 
Promenader med mamma, som jag vet kommer fortsätta på mitt nya ställe. Både med och utan mamma.
 
 
Det är bland det härligaste som finns. Att promenera runt på olika platser, att uppleva olika promanadstråk. 
 
 
 
Trevlig helg på er!
 
 
 
 


Kommentarer
anna

Det var så mysigt att se dig! 💜 Längtar redan tills nästa gång. Ta hand om dig finaste iza !

Svar: Anna: Jag med :-)
Clean by Isa

2015-05-05 @ 21:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0