Semesterdagar

Jag fick mig semesterdagar i både Gbg och Polen denna gång. Vädret har varit sådär här hemma men så kom jag till Polen, 35 grader! Där fick jag min dos av värme. Helt underbart!
 
 
Jag som älskar en kopp kaffe eller två på morgonen, då satt denna fint. Det gick ju inte att dricka varmt i hettan så jag gjorde mig en kopp iskaffe. Riktigt gott. Kallt vatten, snabbkaffe pulver och isbitar. Toppen för heta dagar.
 
 
Vi hade inga större planer denna gång i Polen, vi tog dagen som den kom. Det var härligt att bara vara ledig och att få spendera dagarna med min kära.
 
 
Soldyrkare som jag är hängde mer eller mindre på balokongen om dagarna. 
 
Semestern är över och jag är tillbaka hemma. Jobbar på för fullt och tar vara på kvällarna. Augusti verkar bli en varm månad, härligt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0