Härliga lördag

Här sitter jag och tar mig en kopp kaffe. Slut var det på kaffet men jag värmde havredryck och tillsatte snabbkaffe pulver och lite varmt vatten. Blev supergott!
 
Skönt med helg och fint väder är det också. jag ska strax ut och strosa runt lite. Tänkte kolla efter klänningar. Nästa helg är det bröllop så jag hoppas kunna hitta nåt fint att ta på mig.
 
 
 
Jag är så otroligt glad att jag kommit igång med maten och träningen igen. Det har varit ett uselt år rent kroppligt. Min kropp har inte mått bra och det sätter sig. Det har varit svårt att ta sig ann det jag velat. 
Men nu är jag igång igen. 
 
En av mina favoritfrukostar är bananpannkaka.
 
 
Såå gott! Jag gör mina på en banan, två ägg och ca två matskedar kokosmjöl. Steker i kokosolja. Till pannkakorna har jag oftast frukter. Denna gång hade jag mango och kokosflingor. 
 
Häromdagen gjorde jag min egna mandeldryck. Det blev så bra! Hur jag gjorde tar jag och berättar senare.
 
 
Nu måste jag ut i solen. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0