Lediga dagar

Vaknade tidigt även idag, såsom dem flesta lediga dagarna. Ville så gärna sova lite längre och kände att jag behövde sova ut men det gick inte på grund av min nacke. Så det var bara att gå upp.
 
Dem här lediga dagarna har varit härliga. Det är rätt skönt att bara vara ledig och göra det som faller en in. 
 
 
Ta cykeln iväg. Ett färdmedel som är underbart att ha när det börjar bli vår. 
 
Träffa familjen och bara umgås. 
 
 
 
 
Fick lite spontantid med min fina vän igår som var på besök från skåne. Det var så härligt att få tid bara vi två. Satte oss och tog en fika och pratade. På kvällen åkte jag ut till henne för att även få tid med hennes familj. 
 
 
Idag ska jag iväg till mina svärföräldrar.
Härligt att få tid med några av mina när och kära under ledigheten. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0