Gräsänka

Då var jag gräsänka igen och det är jag med glädje. Såklart vill jag spendera varje dag med min kära men att han är iväg och gör det han ska är bara bra. 
 
Ser fram emot tiden som kommer. Det kommer bli en härlig vår och sommar. 
 
Idag var jag iväg hos min bror med familj. Äntligen fått se mina små brorsbarn som jag inte sett på veckor. Så ljuvligt att vara med dem små. Vi gav min mamma en överraskning. Hon fyller år imorgon och idag överraskade vi henne med att få ner hennes och pappas gamla kompisgäng. Dem har hängt ihop sen dem var ungdomar. 
Så jag tror hon har haft en underbar dag idag tillsammans med dem!
 
Skypat med min kära och håller på och tvättar i omgångar. Så ser min lördagkväll ut. Skönt att ta det lite lungt för imorgon är det mamma som fyller år, så det blir att fira henne <3
 
 
Trevlig lördag kväll på er!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Snygging!!!

Svar: Ida: :-)
Clean by Isa

2015-03-09 @ 22:51:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0