Moules frites och livet

Att få ha min kära hemma förra helgen var underbart. Det blev en intensiv helg men härlig. 
Knalla ut hand i hand för att köpa oss något att äta sedan hem och ha en härlig fredagskväll tillsammans. Lördagsfrukost i sängen, bara få prata och vara i varandras sällskap. 
 
Det blev snabbt iväg för att göra ärenden och bege oss till Nypan för bröllopsfest på kvällen. 
 
På söndagen tog vi farväl och åkte åt två olika håll. Jag drog med mig min mamma för ett dopp i havet innan jag satte mig på tåget. Det var såå härligt! Första och förmodligen sista doppet i sommar.
 
 
Veckan rullade på och på jobbet känns det som att sommaren är över. Folk har kommit tillbaka från semestern och börjar istället prata om höst och vinter....jag ryser, Jag är inte redo.
 
Min fina Anna gjorde min kväll i torsdags. Vi träffades upp och tog bilen ut på en tur till en restarurang och åt såå god mat! 
 
 
Musslor!! Finns inget godare. 
 
Vi satt och pratade, skrattade och åt gott. 
 
 
Vi pratade en del om hur det skulle vara om vi hade valt att bo kvar i Gbg. Det är intressant och nyttigt att ibland tänka tillbaka på dem val man har gjort i livet. 
Jag känner min nöjd med valen jag har gjort. Det har varit hattigt de sista åren, flyttat många gånger, ibland inte haft ett riktigt hem alls. Men det är dem valen som jag gjort såklart tillsammans med min kära man. 
Vi har fått uppleva mycket och det ska vi fortsätta med. Jag kan knappt vänta på för att se vad som kommer härnäst.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0