Regn och rusk

Känns som om bloggen har blivit en helg blogg. Det har inte funnits tid och ork på vardagarna helt enkelt. Försöker komma in i de nya vanorna och rutinerna på jobbet då det har varit mycket att ta tag i och en del nya människor att lära upp. Det tar på krafterna. Men det är fruktansvärt kul! Hur skulle man stå ut annars om det man göra om dagarna inte görs med glädje. 
 
Hur kallt det än är på mornarna och hur trött jag än är så går jag med glatt humör till jobbet, Härligt är vad det är!
 
Jag har sån tur att även få frukt levererat till jobbet och det är många olika frukter som även är EKO, superbra.
Jag brukar ofta göra mig en liten fruktskål som mellanmål.
 
 
Denna vecka fick vi den sötaste lilla annanasen. Vi fick även mango, physalis, kiwi, och massa annat gott.
Jag har efter några veckor med uppehåll även kommit igång med min morgongröt. Det finns ingent ljuvligare att äta en god skål med gröt som start på dagen. 
 
Ute regnar det. Jag ska precis dricka en kopp kamomill te och sen blir det att ta tag i den rena tvätten.
 
Mysig lördag på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0