Green

En favorit i matväg är Avokado. Så otroligt gott!
 
 
 
 
Efter jobbet blev det en favorit i repris. Jag använder sällan smör på mina mackor. Trots att det bland är det godaste som finns att bre på bregott på en macka så väljer jag ut mina tillfällen då jag använder smör. 
 
Jag brukar mosa avokado och bre på mackan istället. Idag blev det mycket avokado. På detta la jag äggskivor och tomater. Otroligt gott och det blev inte bara en sådan knäckemacka utan tre!
 
 
Mitt favorit Te just nu är Brännässla. Så gott och så otroligt bra för kroppen. Innehåller mängder med näringsämnen och är bland dom bästa medicinalväxter som finns.
 
 
Ikväll har jag pluggat språk. Jag har en kärlek till språk och mitt mål är att göra mig förstådd och att förstå flera olika språk. Just nu studerar jag språket tyska.
 
Gute nacht!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0