Sköna lördag

Veckan har bestått av mycket jobb. Det har inte hänt så mycket mer än att jag har tagit mig hem efter jobbet och nästan lagt mig i sängen direkt. Förutom två dagar i denna vecka då jag var ute och sprang och tränade hemma på min pilatesmatta.
 
 
På jobbet när jag räknade ner timmarna tills jag fick gå hem och sova. 
 
 
Mellan de stressiga timmarna på jobbet sysselsatte jag mig med att fixa iordning i vårat pentry. Rogivande.
 
 
Hälsade på mamma och pappa. Utsikt från deras nya hus. 
 
 
Drog med mig mamma ut när jag skulle springa. Hon tog cykeln och cyklade bredvid mig.
Det är nu två veckor kvar till Tjejmilen och det känns bra. Jag har fått in mina goda matvanor igen och jag fått igång träningen. Det kommer att bli så kul!
 
Idag har jag gjort lite nytta. Först blev det sovmorgon, som jag längtat. Sen god frukost i form av bananpannkaka med blåbär och dadelsirap.
 
 
Sedan satte jag igång att städa här hemma så nu glänser det. 
 
Mamma kommer strax förbi och vi ska ut på en cykeltur. 
 
Ha en fin lördag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0