2015!

Ett nytt år! 
 
Med nyår kommer även nyårslöften. Jag vill helst inte kalla dem nyårslöften, jag kallar dem hellre livslöften. 
Det finns många punkter på min lista och jag känner mig förväntansfull. 
 
Det nya året firades in tillsammans våra vänner. Vi hade trerätters middag hemma hos oss. Åt gott och pratade hela kvällen. När det närmade sig 12 slaget gick vi upp till grannen som även är min mans bror. Gick ut på gården med hela deras gäng, smällde smällare och tände tomtebloss. Vi fortsatte kvällen hela natten lång. 
 
De tre dagarna på det nya året har jag spenderat med min kära. Ingen tråkig stund med min fina man. 
Var tillbaka på arbetet i fredags, skönt att få en mjukstart. Snart är allt i gång igen. Arbete och vardagen men en punkt som står på min lista är att inte låta dagarna bara rulla på. Varje dag ska jag göra något som jag brinner för. Det kan vara en enkel sak eller så kan det vara en stor och betydelsefull sak.
 
Avslutet på året var otroligt härligt. Hela familjen samlad och goda vänner över på besök.
 
 
Julen firades hemma hos mamma och pappa.
 
 
Massa goda tilltugg blev det i juldagarna.
 
 
Hotellfrukost med mina syskon och respektive. Att så sitta ner och bara prata och umgås i mysig miljö var så givande.
 
 
Ett härligt slut på året helt enkelt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0