Weekend

En härlig kopp kaffe i sängen efter en sovmorgon bredvid min kära man fick bli starten på min lördag och helg.
 
 
Mannen är hemma igen och helgen som jag annars skulle spenderat ensam blev så mycket bättre. 
Fått saker gjorda och har även bara njutit att bara vara. Det har varit så underbart härligt att jag känner nästan för första gången att jag inte vill att det ska vara måndag imorgon som betyder upp tidigt för att jobba. Men det är bara och bita ihop och hoppas på att min fina kollega är tillbaka på jobbet efter sjukdom, hon förgyller min arbetsdag. En sån omtänksam och fin människa är svår att hitta.
 
 
Hösten är på ingång men i helgen har vi haft sol och jag klamrar mig fast vid dessa soldagar.
I veckan blir det att ta tag i hemmet då det är saker överallt efter mannens hemkomst.
Så jag bjuder på röran bakom mig.
 
 
Nu ska jag njuta av de sista timmarna innan det är dags att sova för att orka morgondagen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0