Tacksamhet

En otroligt härlig lördag hos min bror och hans famil var det igår. Dem har det så fint hemma och mysfaktorn var hög.
 
 
Blev inspirerad av min svägerska som hade lagat en sån god efterrätt, en variant av pannacotta.  Bra råvaror och nyttigt, helt och hållet i min smak. 
 
 
Vi åkte till minneslunden för att tända ljus och skänka tankar till dem som inte finns hos oss längre. Dem finns på ett sätt alltid med oss men bara inte fysiskt. Det var så vackert i minneslunden med hundratals ljus som brann för våra saknade.
 
 
Idag ska vi till min svärföräldrar igen. Träffa älsklingen bror med familj innan dem beger sig hem igen. 
 
Jag är evigt tacksam över att ha en sån stor familj. Att ha två familjer är en lycka. Att dem även är dem finaste av människor är underbart. Dem ger mig glädje och inspiration var dag. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0