Berg-och-dalbana

Känslorna mina är som i en berg-och-dalbana. Svårt att greppa allt som händer just nu. Igår var jag nere i dalen och försökte ta mig uppåt. Jah ville pigga upp mig själv och det gör jag bäst med något jag brinner för. Jag begav mig iväg till Coop och strosade i deras Eco avdelning. Det är otroligt givande för mig och när jag går därifrån så får jag med mig inspiration och bra produkter. Detta fick jag med mig igår. 


Jag fullkomligt älskar att ha dessa produkter i mitt kök. Igår kväll tog jag och älsklingen en liten kvällsdrink gjord på kokosvatten, banan och hallon. Såååååå gott! 


I denna stund sitter jag på tåget och är på väg till jobbet. Sista dagen innan helg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0