Semesterdagar

Snart har en vecka gått på min semester och den har gått sakta förbi. Det är otroligt skönt för jag märker hur mycket jag behövde semester. Ibland bara vara och ibland hitta på spontana eller plannerade saker.
Något jag gjorde i början av semestern var att få iordning i vårat hem.
 
På sommarstället så hittade jag denna vackra nattduksbordet som är min farfars gamla. Även lampan är en gammal och charmig sådan.
 
 
Gillar skarpt gamla vackra saker som betyder något och som har en historia.
 
 
Hjärtat med orden lycka har jag fått från min vän Anna som vi hälsade på i tisdags. Jag och min kära åkte upp tillsammans med Ida och Martin för att hälsa på lilla familjen som nu blivit fyra.
 
 
Det är med precis dem orden som kommer till mig när jag träffar mina fina vänner och ser dem med sina fina barn. Lycka.
 
Lycka är ett svårt ord att greppa nu för mig. Det är så mycket som jag känner lycka för men en sån stor del av mig har en sån olycka inombords. Den stora delen olycka tar ibland över för mig men oftast så hittar jag tillbaka till dem orden igen...Lycka. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0