Lycka är.....

Min semester började i torsdags. Hoppade på tåget hem, älskling hämtade upp mig från station och vi åkte direkt hem till mina svärföräldrar där alla skulle träffas. Svärföräldrarna, brorsorna, mina svägerskor och lilla totto. Alla samlade och det händer dessvärre inte ofta då nästan alla bor på varsitt håll. Det är så härligt när vi alla ses.
 
Dem var så gulliga och hade fixat lite kalas för mig. Älskade svärfamilj <3
 
 
Blev alldeles varm i hjärtat.
 
Det är så underbart att bo i denna lilla stad för ett tag. Vet inte alls hur länge vi blir kvar men njuter av varje stund. Idag har varit en fixar dag. Tvättat, städat och äntligen fått lite ordning här hemma, 
Nu känns det beboligt och med min kära hemma så känns det som hemma.
 
Något annat som är så mysigt är att man har nära till allt. I onsdags kom jag hem från jobbet. Jag och älsklingen åkte ner till hamnen och njöt av solen. Träffade på lite folk man kände och även mamma och pappa som var nere och tog en glass. I hamen kommer det spenderas mycket tid i sommar :-)
 
 
Nu får gärna vädret bli bättre så kommer min semester bli en härlig sådan och om mina tankar kan slappna av lite så kommer det bli ännu bättre. Samtidigt som det är en ljuvlig tid just nu så är det en så outhärdlig tid. Så många tankar svischar runt i mitt huvud och jag vill inte gräva ner mig i dem. Jag vill bara vara glad och lycklig som jag för det mesta är men ibland måste jag erkänna mina känslor och inte skjuta bort dem.
 
Erkänna mina känslor gör jag i min ensamhet då det är för tungt för mig i andras sällskap. Nu ska jag försöka få att mina tankar kommer till ro och låta denna semeter och sommar bli en ljuvlig sådan! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0