I solens tecken

Det spritter i kroppen! Solen och det härliga vädet gör så att det spritter i kroppen. I förmiddags åkte jag och älsklingen ut till Stendörren. Där var redan min bror med familj och hade det härligt. Vi njöt av havet och solen, badade flera gånger om. 
 
 
 
Det är något speciellt att få spendera dagen ute vid havet. Otroligt härligt!
 
 
Ikväll tog jag en promenad i kvällsvärmen. Gick en sväng förbi det vackra huset dit min bror med familj ska flytta. Dem var i full gång med renovering när jag gick förbi och sa hej. Gick hem igen och smet in på affären och hittade en sån god dryck. Aloe vera med Mango, mums!
 
 
Nu sitter jag och min kära i sängen med varsin dator och varsin glass. Fönstren står vidöppna och takfläkten snurrar förfullt. Sommar är ljuvligt!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0