trött tröttare tröttast

Jag kommer inte igång. Det känns som om jag står på paus. Iskallt ute. Ingen motivation..... Klaga..usch det är inte roligt att klaga!
 
Helgen har varit helt underbar! Spenderade den med älsklingen i Nypan. Träffa hans föräldrar och bröder och även mina föräldrar. 
 
Det var härligt att få tid igen med min kära hemkommen från Polen. Mysigaste var lördagsmorgonen. På sängen, i våra myskläder, en kopp kaffe och vi. Prata, umgås, ljuvligt!
 
 
Kom hem i söndags kväll och då var det bara att sova för att gå upp nästa dag för att jobba. Jag känner en sån glädje i att gå till jobbet. Det är en av sakerna i mitt liv just nu som ger mig glädje.
 
Det är så otroligt viktigt att trivas på sitt arbete. Jag har trivts i mina tidigare arbeten men aldrig så mycket som jag trivs nu. Största delen i detta är mina arbetsuppgifter. Jag har hittat mitt kall.
Jag har äntligen hittat det jag trivs med att göra i ett arbete. 
 
Nu är det mycket jobba sova jobba sova. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig direkt efter jobbet. Inget liv direkt....men är man trött så är man. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0