Längtan

 Mina känslor har idag gått upp och ner. Med väldigt snabba vändningar. Jag försöker andas när känslostormen kommer. Andas och tänka på något bra eller något jag ser fram emot.
 
Jag hade en bra stund på lunchen med min kollega. Vi fixade en sån god lunch. Tack vare henne! Grillad kyckling, sallad på tomater, gurka och mozzarella och en annan blandning på färsk broccoli, färska rödbetor och färska morötter dränkta i olivolja och citronsaft. Jag känner hur kroppen längtar efter denna mat. Jag mår så bra av att äta bra mat.
 
 
Ytterligare en bra stund hade jag med min vän som jag bor med. Slingade hennes hår och vi pratade. 
 
Såna stunder då jag glömmer bort mina tankar en stund är skönt. 
 
Helgen var underbar i nypan och i söndags tog jag och min kära sällskap på tåget och jag hoppade sedan av och han begav sig vidare till ny destination. Nu dröjer det några veckor tills vi ses igen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0