Back to basic

Tillbaka i vardagen och det känns bra. Fast att vara i min kärastes närhet var bättre! Helt underbart att vi fick hela 12 dagar tillsammans. Att vara tillbaka i vardagen betyder även tillbaka till mina rutiner och det ska bli skönt att ta fasta på dem igen. Mina rutiner i träning och mat har varit som bortblåsta under jul och nyår. Men det är väl så det ska vara. Men jag känner hur kroppen skriker efter ordning och reda. Denna vecka har varit och är en återhämtnings vecka efter semestern. På jobbet är det lugnt och efter jobbet är jag trött. Men jag tillåter mig själv att vila upp mig och ta det lugnt. I helgen bär det av igen. Men dock inte lika långt denna gång. Det bär av till Nypan för att se min älskade igen såhär redan en vecka efter vi sagt hejdå. Så härligt! Efter helgen är det mycket som ska göras så på måndag känns det som att allt kommer rulla igång igen och hoppas att min motivation även hänger på. Det är många blandade känslor just nu, många intryck, mycket att ta in och bearbeta. Men som vanligt så är det bara att kämpa på ut i det sista. Citatet ovan är från Oprah's Master Class. Det var otroligt givande när jag såg hennes Master Class och jag bär med mig mycket därifrån. Jag är tacksam för den här dagen och jag ser fram emot morgondagen. Nu blir det sängen. Det är så ljuvligt att sova :-) Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0