Vardagen

När vardagen blir för mycket vardag är det skönt att komma iväg.
Det behöver inte vara långt iväg utan bara bort från det dagliga. Igår efter jobbet tog jag min resväska och åkte till Nypan för att spendera helgen hos mina föräldrar. Igår lagade vi hemmagjord pizza och tittade på "På spåret". Fredagsmys med andra ord. 
 
Snart ska mamma och jag iväg och göra några ärenden och senare ska jag passa på att använda mammas symaskin och sy om lite kläder.
 
Längtar iväg till nästa resa som blir om två veckor. Den resan blir lite längre. Till min och älsklings andra nya hem. Nu har vi vinkat hejdå till Polen och tar oss ann ett nytt land. Nytt ställe nya upplevelser!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0