Efterlängtad helg

Sitter på bussen och skulle egentligen få sova lite längre och börja klockan 9.00 denna fredagsmorgon. Äsch tänkte jag och gjorde iordning mig för att vara på jobbet klockan 8. Älskar man sitt jobb så gör man!

Igår vaknade jag 06.45 av att städmaskinen ute på gatan lät.Om jag ska vara i tid till jobbet så måste jag gå utanför dörren kl. 7.00. Jag låg och tänkte, vaddå börjar dom städa klockan 5 nu på morgonen och just i den tanken flyger jag upp och inser att jag försovit mig. Kollar på mobilen och ser ett sms från min kollega där det står "Shit shit shit jag har försovit mig!" Jag skriver tillbaka "gahhh jag har oxå försovit mig" klockan slog 06.49 och kl. 07.00 var jag utanför dörren. Jag kom o tid till jobbet :-) Jag har nog aldrig gjort iordning mig så snabbt förut.




På jobbet blev det installation av Tv:n jag kollat ut och det passade så bra! Veckan har som vanligt gått fort och nu är en efterlängtad helg här. Min kära väntar "hemma" på mig efter jobbet och vi ska bara umgås i helgen.

Trevlig fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0