Påskharens fel...

Påskharen kom tidigt iår och förstörde. min hälsosamma måndag igår. Efter helgen så hade jag bestämt mig för att göra en spring cleaning. Rensa kroppen inför den kommande våren. Det funkade till klockan slog 9.30 då det ringde på dörren på jobbet och in kommer två påskägg. Jag och min kollega mumsade på och tänkte högt: Imorgon... imorgon gäller det! och så forsatte vi mumsa.




Idag är en ny dag och jag känner mig redo för den här tisdagen. Jag har dock massa ärenden att försöka klämma in på arbetstid. Många jobbiga som min framtid hänger på. Men jag har nu varit nere i den mörka dalen för länge så nu räcker det och upp ska jag. Jag vill känna att jag lever igen. Det är så lätt att dra sig undan och tycka synd om sig själv men tillslut går det inte längre, man blir trött på sig själv!

Så jag säger välkommen tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0