Dåtid och nutid

En morgon som denna tar jag det lungt. Har nu i tre dagar haft värk i nacke, rygg och snudd på huvudvärk men det har som tur är inte brytit ut helt och fullt och jag har inte låtit det styra mina dagar.
 
Jag märker att jag verkligen måste ta tag i träningen igen och det är nu. Jag är glad att jag är hos mamma denna helg. Min privata massör och hälsoutvecklare :-) Jag ska även få massa nya produkter som jag beställt av henne. Det är skönt att ha ett och samma märke när det kommer till inhandling av produkter för huden och kroppen.
 
 
När jag kommer hit så känner jag mig alltid som hemma. Jag trivs här i den lilla staden trots att jag strävar och drömmer om något helt annat. Vi kommer nog alltid att vara de som går mot strömmen. Vi lever i en resväska och trots att det är så otroligt tufft som vi har det just nu så är jag glad över det vi gör. Vi gör det tillsammans och vi strävar efter samma mål. Det är det som är viktigast. 
 
Igår satt jag och sorterade bilder jag har på datorn. Jag håller på och för över bilder från min gamla dator till min nya. Jag har sååå mycket bilder men jag är glad att jag tar så mycket kort och att jag sparar allt. Så igår fastnade jag framför datorn och kollade på gamla filmer. Filmer på mina syskonbarn när dem var små. Så otroligt kul att se! Jag rös när jag kollade på filmer från mitt älskade Dubai. Man ska leva i nuet och inte titta tillbaka sägs det men det är en otrolig härlig känsla att se gamla kort och titta på gamla filmer. Att få minnas i bild och ljud hur det var då.   
 
Då får man även en liten påminnelse av hur mycket man har gått igenom i livet tills nu. Hur många härliga och roliga minnen man tar med sig i framtiden. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0