Last day of 2013!

Sista dagen på detta år. Jag hoppas på ett riktigt bra 2014!
 
Så underbart att få fira in det nya året i Polen. Verkar bli ett stort firande här. Redan för några dagar sen förberedde staden sig för Nyårsfesten som ska äga rum i gamla stan här i Wroclaw.
 
 
Igår träffade vi upp Olga och Rafal för en kväll på stan. Vi satt och pratade på ett jätte trevligt ställe ända in på natten tills det var dags att ramla hemåt.
 
 
Nu måste jag strax ut och köpa mig nagellack som ska matcha min nyårsklänning. Jag hittade en sån fin klänning i puderrosa färg igår. Får se vad jag hittar för nagellack som kan passa till den.
 
Önskar er alla ett Gott nytt år!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0