Underbar lördag

Vaknar kl.9 av att jag har lite värk i rygg och nacke och kan inte sova längre. Vill sova liite länge men inser att jag måste upp. Gör iordning frukost. Sätter mig och äter frukost i lugn och ro medans min kära snarkar i sängen. Låter maten smälta innan jag gör mitt yoga pass. Känner hur värken försvinner och tackar yogan ännu än gång. Plockar lite i tysthet, som tur är så vaknar min kära och jag kan sätta igång att diska, dammsuga och fixa. 
 
Att bo i en etta har sina positiva saker men detta kan vara bland det negativa. Att kunna låta varandra inte störas. Men det är en vanesak, som fungerar ganska bra. 
 
Slänger in tvätt i maskin och tar mig till och med ann soffans klädsel. Så skönt med nytvättat!
 
Mamma ringer och vill ut på promenad. Beger mig ut i kalla men friska luften. Får en härlig pratstund och en härlig promenad. 
 
 
 
Väl hemma hoppar jag in i duschen och en tjejkompis kommer över till oss på Te. Så härligt att ses! Pratar om allt mellan himmel och jord. 
 
Underbar lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0