Familjetid

Några dagar av min semester tillbringade jag i min gamla hemstad Gbg. Det är härligt att komma tillbaka ibland, så mycket minnen man har från vår tid där. 

Vi träffades hela familjen förutom min respektive som var och jobbade. 
Det blev stros i Haga, härliga dagar och kvällar hemma hos min syster. 

En dag åkte vi till Tjörn. Dessa dagar var tillägnade mamma som fyllt år. På Tjörn besökte vi Akvarell museumet. En av mammas passioner är att måla. Så vi satte oss nästan allihopa och målade akvarell. Man skulle kunna sitta kvar och måla i flera timmar.
Det blir nog att ta upp målandet igen. Jag gick ju till och med en akvarell kurs som yngre :-) 

Sen gick vi ut för att njuta av vädret och den vackra omgivningen. 



Vi fick toppen väder och njöt av varje sekund. 



På bilden är min svägerska, mina syster och min mamma. Tre tjejer som betyder otroligt mycket för mig. Det är något speciellt att ses hela familjen, med barn och respektive men det behövs flera dagar för att komma ikapp varandra. Vi trivs i varandras sällskap och tiden tillsammans betyder så mycket. 



Kvällens middag njöt vi av med en vacker utsikt. Restaurangen hette Vatten och vatten var det allt. 

Längtar redan tills vi ses alla nästa gång. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0