Höst?

Jag drar ut på sommaren så långt det går. Äntligen har det blivit sol igen efter tre dagars regn. Om en stund knallar jag ut genom dörren och möter upp Julia för en härlig liten båttur och promenad i solskenet.
 
Att det börjar närma sig höst och sedan vinter känns för mig lite jobbigt. Jag är en person som påverkas otroligt mycket av vädret. Jag är inne i själen en vår och sommar människa. Solen är min bästa vän :-) 
 
Men det ska nog gå bra dessa årstider med, vips så är det sommar igen.
 
September började med många olika känslor i kroppen som jag inte kan få bort. Jag går och tänker och funderar och ältar om och om igen. Jag som har ganska lätt för att släppa saker känner nu att det inte är fullt lika lätt.
 
Var sak har sin tid. Men när kommer den tiden?
 
Jag ska försöka att ta vara på den tiden som är nu och försöka släppa lite på mina tankar. Försöka kan man alltid. 
 
Nu blir det ut i friska luften. Först ska jag ringa min finaste i världen. Min man, mitt liv, min kärlek <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0