Underbara värme

Njuter av att sommaren är här. Jag har jobbat hela veckan men verkligen tagit nytta av kvällarna. 
Träffat nära och kära hela veckan.
 
Träfkära mamma både måndag och tisdag, blev allt från Ikea, promenad och rundtur i gamla kvarter som gav minnen.
I onsdags tog jag cykeln ut för att möta upp en fin vän. Cykla är ljuvligt, vi hamnde vid denna utsikt och tog en glass.
 
 
Sommar är till för sena härliga ljumma kvällar, hoppas vädret håller i sig!
 
 
Igår var jag hos Anna, hade en underbar kväll tillsammans och det blev övernattning då hon var ensam hemma med ena dottern. Mysigt!
 
Idag efter jobbet har det varit balkonghäng för min del. Suttit och bara njutit av värmen.
 
Älskar när det är fullt upp och man kan njuta massvis med människor man tycker om. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0