Adrenalin

En sån härlig känsla man har efter den här helgen. Mitt på natten dök två härliga "skåne" tjejer upp till storstan för att spendera helgen. Dags var det att springa tjejmilen! Vi hade en sån härlig start på lördagen. Jag kilade upp och bakade något som redan blivit en favorit. Slängde ihop ett par nyttiga muffins och ojojoj så goda! Recept kommer i ett annat inlägg. Jag hade även gjort iordning chiapudding som hade stått och gottat till sig i kylen över natten. En härlig frukost blev det alltså innan vi begav oss in till stan i våra springkläder. 
 
 
 
 
Gick en promenad igenom stan med pirrande magar. Så förväntansfulla.
Vi var laddade och otroligt peppade.
 
 
Det var en sån kul tillställning med massor av tjejer på plats för att springa.
 
 
Loppet gick så bra och jag hade en skön känsla i hela kroppen. Jag har aldrig tidigare sprungit en mil så jag var stolt över mig själv som sprang hela loppet. Jag har sprungit 6,5 km tidigare och dem resterande kilometrarna gick galant nu under loppet. Alla vi tre var så duktiga och det var såå roligt att göra detta tillsammans.
 
 
 
Helgen fortsatte med middag ute på ett tapas ställe och söndagen spenderades strosande på stan i solskenet. 
 
En härlig tjejhelg som vi får göra om igen! 
 
 
 


Kommentarer
Alexandra

Ni va så duktiga å det va så mysigt å träffa er! Vi ses nästa helg igen :) stor kram

2014-09-08 @ 22:22:41
Isa

Det var mysigt att träffa dig med! Ja, vi ses i helgen, kul :-) Kramar

2014-09-14 @ 20:54:37
URL: http://cleanbyisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0