Ork och lust

Detta har jag längtat efter. Att en lördagsmorgon som denna få sitta i lugn och ro med en kopp te. Regnet smattrar utanför och jag sitter uppkurad i sängen.
 
 
Klockan är snart halv ett på dagen och jag har suttit och bara varit. Men min kära som sitter bredvid mig och gör samma sak. Om en liten stund ska jag upp och diska, städa iordning lite sen hoppa in i duschen. Vid 4 ska vi iväg på kalas hos min bror. 
Igår var vi hos mina svärföräldrar tillsammans med älsklingens bröder med respektive. Härligt att sysselsätta sig lite, har varit ett par tre sega veckor. Ingen ork och lust till något. Nu är jag på banan igen. 
 
Här kommer några favoriter från veckan. 
En favoritsmoothie av dem smoothies jag brukar ha med mig på morgonen på tåget på väg till jobbet. Denna är gjord på Havredryck, banan och blåbär. En god start på dagen.
 
 
Bananpankaka med blåbär... så gott!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0