Välkommen Maj månad

Jag känner på mig att Maj kommer att bli en härlig månad, åtminstonde så hoppas jag det!
Denna månad kommer handla mycket om träning och kost. Jag har en viktig uppgift och det är att få mig i toppform till i Juni. Ska vara med i ett tufft lopp som kommer krävas en hel del av mig. Förra helgen gjorde jag ett inköp av ett par nya springskor och dem är ju bara för fina! Otroligt sköna också.
 
Så nu blir det att peppa mig som bara den!
 
 
Vad kan inte vara bättre pepp såhär första dagen på månaden än att ta mig hem till finaste R som söt som hon är bjuder på jättegod lunch och snicksnackar om drömmar och livet.
 
 
Det kändes skönt att vara ledig idag såhär lite mitt i veckan. Jag har även hunnit med att plocka fram vår-och sommarkläder och skor. Även om det än så länge skiftar väldigt mellan kallt och varmt just nu. Hoppas på sol till helgen iallafall.
 
Ett riktigt kap jag gjorde i en second hand butik i helgen var denna fina prickiga blus. Den är så snygg och gillar att den är annorlunda.
 
 
 
Nu säger jag godnatt och inväntar en härlig morgondag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0