Think positive

 
I veckan har jag tagit vara på kvällarna efter jobbet. Har varit ute i värmen och solen. Antingen med en springtur eller promenad. Under min senaste powerwalk var det uppåt 22 grader, jag gick längst med vattnet och hörde knaster av gruset under mina fötter. Ena stunden kändes värmen på huden och solens strålar, sen drog det förbi en kylig vind som doftade hav och skog. Det var en sån härlig känsla jag hade under min promenad. Jag kände att jag var lycklig! Det finns så mycket just nu i mitt liv som gör att jag skulle kunna bara lägga mig ner och ge upp. Att älta, vara dyster, inte se något hopp. 
 
Men jag gör tvärtom. Jag vill ha en positiv syn på livet. Jag vill se det goda i det jobbiga och tuffa. Tänka positiva tankar och att göra det som gör mig glad. 
 
Nu ska jag och min kära äta frukost efter en sovmorgon. Sen ska vi ut i solen och ta en glass.
Senare idag blir det grill premiär!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0