Härliga helg i Gbg

Lite panik har jag allt...3 veckor och 3 dagar kvar till mitt lopp! Det var toppen att jag hade med mina springkläder till Göteborg nu när vi var där över helgen. Jag och min älskade åkte bli ner till Göteborg på fredagen tillsammans med våra kära vänner. Det var härligt att få tid med dem i bilen och vi grillade även tillsammans på lördagskvällen. 
 
 
Det var även otroligt kul att få spendera helgen med min syster, svåger och systerson. Vi hade en härlig helg tillsammans.
 
 
Det var så skönt väder! 
På lördagen snörade jag och syster på oss springskorna. Vi sprang i en sån vacker miljö.
 
 
Det är så härligt att kunna dela passionen för löpning med varandra.
 
 
Jag är så otroligt tacksam över den relationen vi har med min systerson och jag saknar honom redan! och även dem andra. Ville verkligen inte åka hem i måndags kväll. 
 
Nu är det att jobba i två dagar till och sen beger jag mig igen. Denna helg till Nypan för kalas och lite annat.
 
Godnatt
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0