Regn regn o åter regn

Regnig helg och då piggar man upp sig med sånt som inte kräver sol.
 
Igår blev det fika på stan med fina vänner och deras charmknutte till son.  En frozen youghurt med massa gott slank ner och ett ljus till min fina ljusstake blev inköpt.
 
Lördagskvällen spenerades hemma. Bara jag och min kära. Regnet öste ner och vi myste framför en film. 
 
Söndagen började med frukost i sängen för oss med ett avsnitt från våra favvo serie. Sen var det dags att ta på sig kläderna och piffa till sig....fick dock vänta in älsklingen som bestämde sig för att hoppa in i duschen precis när jag var klar och redo att gå...suck :-)
 
 
Iväg till stan för att inhandla present till den sötaste lilla tre-åringen. Vi träffade upp vännerna våra med deras familj och syskon. Sen blev det massa lek på Buslandet, perfekt för barnen och även för oss vuxna. Jag är inte den som sitter och fikar eller läser tidningen när barnen busar runt. Jag hänger gärna på och busar jag med :-)
 
Nu ska vi ta fram en film och göra det vi gör bäst på en söndagskväll som denna. Filmmysa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0