Jun. 17, 2014

Att pendla är riktigt fridfullt. Sitta i lugn och ro på tåget istället för att trängas och svettas på tunnelbanan. Vila och äta frukost. Imorse blev det en grön dryck med Rismjölk, spenat, kiwi och linfrön.



Igår var det dags att fylla år. Började dagen med att ramla hemma över en av våra många kartonger och fick ett jätte blåmärke på låret. Sen var det en helt vanlig dag med lite firande från min fina kollega <3 Efter jobbet blev det en hälsoundersökning som jag fick genom mitt arbete. Så bra att man får gå på sådana. Nästan en helt vanlig dag och ett år äldre.

I helgen var jag och älsklingen och myste med en sån söt liten bebis. Våra vänner har fått sitt andra barn och vi var så ärade att dem bjöd oss att träffa dem när hon bara var tre dagar gammal, man glömmer bort hur små dem små liven är när dem är nyfödda <3

På lördagen var det bröllop och vi snoffsade till oss och åkte iväg till ett sånt vackert ställe.




Brudparet var så fina och festen riktigt lyckad med massa kärlek!


Jag körde på sommarfräsch klädsel och det passade bra då vi fick så underbart väder.

Synd att vi inte har fler bröllop inbokade detta år, det är så härligt att få gå på bröllop.

Nu är jag snart hemma efter dagens pendling och får se hur denna kväll urartar sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0