Home is where your heart is <3

Det har nu gått en vecka sen jag och min älskade man fick ett hem tillsammans igen. Det är så underbart och skönt att efter två år flängande ha ett hem tillsammans igen. Om så bara för en tid tills vi flänger igen så njuter vi av tiden just nu. I en stad där vi har familj och vänner och en hemma känsla så känns det toppen. Sitter i denna stund på tåget från huvudstaden efter att ha slutat jobbet, svettas ihjäl och längtar tills jag får kliva av men lika glad är jag ändå!

Så otroligt härligt väder och det blir en promenad hem från tåget då kärestan är och spelar fotboll. Får se hur det går med promenaden, har sjukt ont i kroppen efter gårdagens bravader.

Jag sprang loppet Superior Race igår och jag är stolt över mig själv. Första loppet att köra och jag väljer ett av dem tuffaste. Jag och 6 av mina kollegor körde järnet!



Vi hade soligt väder och var peppade till tusen. 1 mil med 21 hinder och idag har jag blåmärken, skrapsår och träningvärk men är så glad att jag gjorde det. Det var en upplevelse!



Ikväll får jag se om vi har fått nåt internet. Ingen tv och inget internet på en vecka är bra jobbat för oss och tv kommer vi inte att ha hemma heller. Nu när det är sommar behövs inte tv:n, det finns så mycket annat man kan pyssla med.

Nu blir det en härlig promenad hem för att byta om till lite svalare kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0