Sommar!!

Det är intressant hur man kan bo och har bott i en inte så stor stad och att det ändå finns platser man inte har sett. Jag har ju bott i nypan i omgångar, känner att jag har sett stan men sen inser man att det finns så mycket mer att se. 
 
Igår blev det en heldag med mina syskonbarn. Vi startade dagen i stan med lunch och en liten lilla blå tåget färd. 
 
 
Vi tog sen en promenad till något som heter Fåfängan. Ett härligt grönskande litet ställe där det vid det tillfället sjöngs Allsång. Det var lite taget ur en saga. Till detta mysiga ställe blir det att gå fler gånger.
 
 
 
Igår fick jag äntligen känslan att de var semester och sommar. Det doftade sommar och solen var framme hela långa dagen. 
 
 
Vi fortsatte dagen nere i hamnen. Först blev det lekparken med barnen och sen gick vi vidare och åt mat och tog en glass. Klockan närmade sig kväll och ingen av oss ville gå hem. Solen fortsatte att värma vår hud och vi fortsatte att upptäcka och njuta. 
Strosade förbi loppis såklart. Mina fynd därifrån får ni se framöver. 
 
Vi sa hejdå och var så glada över den fina dag vi fått tillsammans. Jag begav mig hem till svärföräldrarna där älsklingen, hans bröder och mina svägerskor samlades för att äta sen middag tillsammans.
 
En härlig dag från morgon till sena natten. Så som sommaren ska vara!
 
 
 
 
 


Kommentarer
ninni

så mysigt =)

2014-07-14 @ 15:48:56
URL: http://ninnzan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0