Life on a bike

Livet här i lilla stan är härlig. Nära till nästan allt och alla. I går tog jag och älskling cykeln och rullade ner till hamnen för att möta upp mamma, pappa och min systersson. Spelade minigolf och solen sken för en gång skull..med en paus med regn men sen sken solen igen. Senare kom min bror och brorsbarn ner och hängde med oss. Underbart!
 
 
Nu är det tre dagar kvar på min semester och större delen av min semester har regnat bort. Det har varit väldigt tråkigt väder och jag är så ledsen över det. Men inget man kan göra åt. Man får göra det bästa av det. Jag har fått tid med vänner och familj. Jag har kunnat vila upp mig på ett sätt som jag inte gör när det är toppen väder.
På måndag är det dags att jobba och jag saknar mitt jobb. Längtar till måndag samtidigt som det är så otroligt skönt med semester. Jobba gör jag i några veckor och sen är det dags för semester igen så jag hoppas på bättre väder då...håller tummarna!
 
 
Mitt hjärta smälte idag. Jag var hemma hos mina svärföräldrar. Älsklingens bror med familj är och hälsar på så vi var där och träffade dem alla. Min svågers lilla son håller fortfarande på att lära känna mig och det går framåt. När vi skulle gå hem så säger vi hejdå till allihopa och vinkar till lilla killen. Fram springer han till mig med öppna armar och kramar mig hårt. 1,5 år är han, mörka ögon, dem längsta ögonfransarna och kinder som man bara vill nypa. Mitt hjärta smälte av den kramen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0