Weekend

Ville absolut inte att helgen skulle ta slut. Jag och min käresta hade såna underbara dagar! Var ute och strosade en del. Älsklingen min som ogillar att promenera tog min hand och visade mig Tyskland.
Kände att våren var på väg så vi tog oss faktiskt en kaffe ute i helgen.
 
 
Hemma igen och jobbet väntade på mig. Jobbdagarna har varit toppen och uppiggande blommor står denna vecka och sprider ännu mer vårkänslor.
 
 
Men ....ja det kommer ett men.
Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur denna svacka jag är i. Det är en svacka som göra att jag känner mig sliten, trött och rent av irriterad. Svackan är bokstaverad "Ingen träning". Jag bara känner hur min kropp fallerar dem här två månaderna jag varit utan träning....TVÅ MÅNADER! Imorse när jag gick ner för rulltrappan kände jag hur mitt knä gjorde ont men det gick såklart över efter en liten stund. Jag vet vad träning kan göra och jag vet att träning och rörlse är såå otroligt bra och viktigt för kroppen. Så vad är det som stoppar mig är frågan. Kylan, ja jag skyller på den faktiskt. Jag vill såå gärna ut och springa men det tar emot. Men det finns andra träningsformer att ta sig ann så jag ska inte skylla på något. Bara att ta sig i kragen.
 
Igår snörade jag på mig mina fejk converse och när jag gick där mitt i city på den torra asfalten med en smoothie i handen kände jag mig så glad, jag bara älskar känslan av att det snart är vår. 
 
 
 
Nu blir det sängen. Såå skönt att sova!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0