Saknaden

Besviken på mig själv. Igår på jobbet bestämde jag och min kollega att vi skulle träna tillsammans idag på morgonen innan jobbet. Packade väskan på kvällen och började kolla busstider. Min vanliga buss gick inte så tidigt och jag skulle få gå upp 04.30 för att åka och träna innan jobbet. Meddelade till min kollega attt vi får ta det en annan gång.
 
Kommer till jobbet idag och hon är där pigg, fräsch och säger att det var så skönt att träna. Jag blev så avundsjuk, Åhh vad jag önskar att jag var mer morgonpigg just nu!!! 
 
Kände mig piffig i min vippiga kjol iallafall.
 
 
 
Sitter i denna stund i sängen och äter mango och tänkte strax släcka. I mitt bröst är det tungt och har varit det ett tag. Jag har en otroligt saknad efter min kära. Jag inser hur lycklig lottad jag är som har en sån stark kärlek i mitt liv. Vi är otroligt starka tillsammans och jag önskar alla denna kärlek och trygghet. Saknaden är nu för stor och längtan efter att få ett hem tillsammans igen är så otroligt stor. Kämpa lite till så blir det nog bra ska du se....intalar jag mig.
 
1 vecka kvar tills flyget går till min älskade!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0