My love My life

Med pirr i magen satte jag mig på flyget ner till min kära. Där stod han och väntade på mig. Det duggade när vi kom ut från flygplatsen och vi gick i regnet hem till lägenheten. På bordet var det dukat middag för två och i ugnen var middagen klar. Han hade fixat så fint mitt fina hjärta <3
 
Nästa dag blev det en dag på stan.
 
 
Charmiga Bremen!
 
 
 
Vi tog en paus. Satte oss och tog oss en så god fruktdrink på ett jättehärligt ställe.
 
 
Bästa tiden är med dig! Igår var det vår 12:e Alla hjärtans dag tillsammans och vi firade 1,5 år som gifta.
Ser fram emot flera flera år till med dig i mitt liv.
 
 
 
Nu ska vi ut och göra stan igen denna lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0