Vita magiska sandö

Att få möjligheten att igen få uppleva mitt älskade Dubai och Abu Dhabi var otroligt härligt. En resa jag aldrig kommer glömma. 
 
Upplevelserna var många tack vare min fina tjejkompis. En båttur var det sagt att vi skulle göra. Några vänner till min tjejkompis tog med oss ut i deras Yacht.
Ut åkte vi, ut mot det gigantiska havet och ut mot de vita sand öarna.
 
 
De varma vindarna drog tag i oss.
 
 
Vattnet så otroligt blått och utskten underbar!
 
 
Land i sikte. Vi la ankare och hoppade i vattnet. Välkommen till paradiset!
 
 
 
Hela dagen spenderades på denna vita sandö. 
 
 
Jag strosade runt lite i sanden och njöt av denna öde ön till fullo.
 
 
På hemvägen höll solen att gå ner och allting var magiskt. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0