Långledigt

Nu väntas en härlig ledighet. Är i nypan och det blir nog att träffa familj och vänner men inget plannerat vilket är rätt så skönt, att ta dagarna som dem kommer.
 
När jag väl kommer hem igen efter ledigheten så blir det full rulle. Jag ska sätta igång att träna inför mitt lopp som jag ska köra i juni. Det är verkligen kul att ha ett mål och perfekt till sommaren. Det är ett riktigt tufft lopp jag ska köra men jag ger inte upp i första taget och jag har mina kollegor som även dom är taggade.
 
Så efter lite påskgodis och annat gott så blir det mitt gamla jag igen. Jag är duktig när det kommer till mat måste jag säga men träningen, inte fullt så duktig. 
 
Till helgen har jag även fina naglar. Det var lungt på jobbet idag så vi drog fram nagelkittet och vips så har man salong naglar.
 
 
Nu blir det sova och det känns skönt med sovmorgon imorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0