Fjället på franska

Två veckor har gått sen jag kom hem från Franska alperna. Det är läskigt hur tiden går så fort. Det var första gången för mig i alperna. Har spenderat många vintrar i svenska fjällen, så att ställa sig på ett par skidor är för mig att sätta sig på en cykel. Men det blev inga skidor denna gång.



Hotellet och byn var så otroligt mysigt! På fredagen var det toppenväder. Jag och Jess tog på oss vandringskläderna men tillslut gick vi i bara linnet, solen värmde. Helgen gick åt till att vandra i den härliga byn och se alla vyer. Vi badade, bastade och bubblade bubbelpool.


Jag gick runt och var fascinerad över allt det vackra. När vi inte var ute eller var på middag med de övriga i gänget så myste vi på rummet med lite plockmat.



En resa jag aldrig kommer glömma.


Kommentarer
Ida

Så vackert!!! Låter som en underbar resa. En dag får du och jag med våra familjer åka på skidresa tycker jag! Stor kram

2014-04-07 @ 07:44:44
URL: http://Puttelinas.blogg.se
Anonym

Ida: Det får vi absolut göra!! Kraam

2014-04-07 @ 21:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0