Passion

Ljuvligt är det med semester. Att bara ta dagarna som dom kommer och göra det man känner för.
Jag är ju smått förälskad i staden så jag gillar att strosa runt om kvällarna när all belysning lyser så fint och alla folk gör precis som vi...strosar.
 
 
Vi gick in en liten sväng i min favorit butik och jag hittade en sån fin tröja.
 
 
Igår kväll hade vi fredagsmys. Vi stannande inne, tittade på film och åt popcorn. 
 
 
En hel vecka kvar här och jag ska njuta fullt ut.
 
Att se nya platser, uppleva världen och att resa är en stor passion hos mig. Jag är glad att jag har min älskade som även han är en livsnjutare på detta sätt.
 
Nu ska vi se vad vi gör denna härliga lördag.
 
Ha en fin helg!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0