Dagar

Bilden nedan är tagen exakt idag 1 år sen.



Strax efter bilden är tagen åkte jag till Polen till min kära man för att ha lite semester. En av mina bästa resor. Det känns som igår och jag måste säga att tiden har gått fort. Men jag vet att jag njutit mycket under tiden.

Idag är jag helt slut efter arbetsdagen. Första dagen efter semestern var en tuff dag. Nu ska jag kliva av tåget och hoppa på cykeln. Hem för att vila mig inför morgondagens arbetspass.
Prata med älskling som är bortrest igen, det blir en hel del Skype under tiden han är iväg.

Mitt hjärta och min klippa i livet. Jag är stolt över min man <3

Ut i friska luften för cykeltur hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0