Clean?

Nu till valet av bloggnamn.
Jag har under en tid lagt om i mitt liv. Det gäller allt från träning, kost, vardagsbestyr, livsval och jag är fortfarande under "uppbyggnad" till den person jag vill vara. Jag tror att det kom i samband med att jag fyllde 30 år..... 20-års tiden har gått förbi och det var en resa i sig. Men med numret 30 kommer något nytt. Ett nytt årtionde och en ny resa. Jag har vetat och vet vem jag är men det stoppar mig inte att bli en bättre version av mig själv.
 
Clean är för mig ett begrepp om hur jag vill leva mitt liv. Det är inte bara en direkt översättning "ren, rensa, rengöra, rena" utan jag kopplar ordet till ett hälsosamt liv. Rena din kropp, rena din själ, rena ditt tankesätt, rena ditt hem och förstå mig rätt när jag säger detta och när jag ger er en inblick i mitt liv och tankesätt. Jag önskar mig helt enkelt ett långt, lärorikt och hälsosamt liv.
För att även få in det personliga i bloggen valde jag "by Isa" som står för att bloggen är av mig, med mina tankar och med mina upplevelser. Isa är ett smeknamn som följt mig ända sen jag var liten och som fortfarande finns med mig. 
 
Jag bloggar inte bara själv utan jag läser även en del bloggar och får så otroligt mycket inspiration av att få följa andra människor. 
 
Här nedan är en av många som jag inspireras av. Inriktningen hos denna tjej är mode och det är ytterligare en passion hos mig.
 
 
/Isa
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0