Julefrid

Det är ganska skönt att på ett sätt slippa "julstressen" i år. Dock så var det några år sen som vi vuxna i familjen beslutade att inte köpa julklappar till varandra. Barnen får såklart sina julklappar. Julen är barnens högtid tycker jag. Det är något visst med julen och kommer alltid vara men jag ser julen som en tid att ta vara på nära och kära. I år blir det dock inte mycket sådant för min del.Men jag får lite tid med min familj och det betyder otroligt mycket! Och som jag längtar till min kära...jag längtar så jag snart spricker. Det är tur att vi har tekniken på vår sida ...Skype-dejt nästan varje dag. Ska nog tvinga min familj med en Skype-dejt på julafton. Nu till ett av mina passioner. Mat!I söndags lagade jag egen rotmos. Jag hade i en bit sötpotatis tillsammans med kålroten. Till detta gjorde jag en kompott med kycklingkorv och grönkål. Det var det godaste jag har ätit på länge...om jag får säga det själv :-) Trevlig tisdag!


Kommentarer
Anna

Åh vad gott det ser ut ! Har varit på väg att ringa dig i några dagar nu har i alla fall inte glömt dig ! saknar dig !! Massa kramar

2013-12-17 @ 21:18:11
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0