Har livet en mening....svar Ja

Ikväll har jag vinkat farväl till min älskade och nu dröjer det två veckor tills vi ses igen. I helgen har vi bara fått rå om varandra och när jag började jobba efter helgen har vi kunnat ses på kvällarna. Igår träffade vi våra fina vänner. Vi satte oss på ett urmysigt café och tog igen tiden sen vi sist sågs. Vi pratade minnen och nya upplevelser.
Vi konstaterade att allt i livet har en mening och det är skönt att tänka så ibland.
 
 
 
 
Just nu är jag så lycklig men samtidigt så olycklig. Det är en konstig känsla att känna så. Känslan är oundviklig och den finns alltid i bakhuvet och gnager. Min lycka är att gå till jobbet och när jag får träffa min kära. Nu blir det att jobba och aktivera mig så gott jag kan tills jag åker iväg och firar jul och nyår med kärleken min. 
 
Trots allt det tuffa man går igenom i livet så har livet en mening. 
Jag försöker intala mig detta när jag har mina värsta dagar.
 
Nu blir det att sova gott och se fram emot morgondagen då det ska pyntas julgran på jobbet!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0